microciccio ha scritto: 8 agosto 2026, 19:20
Ciao Alessandro,
come ha scritto Aurelio non è riuscito ad approfondire, quindi ci provo io anche se non è la mia scala. In
questa recensione si fa notare una anomalia nell'apertura della parte anteriore delle cofanature dei motori.
microciccio
Ho indagato un poco et se vai sulla pagina del prodotto del kit di Duke Hawkings & ASK 1/48 B-25J Mitchell - Limited Edition, e leggi il contenuto di questa edizione scopri che sono forniti pezzi per correggere l'anomalia nell'apertura della parte anteriore delle cofanature dei motori, quindi i tuoi timori in questa edizione non sono giustificati e puoi comprarlo tranquillamente :
https://www.artscale.eu/duke-hawkings-a ... y-400-pcs/
1/48 B-25J Mitchell plastic kit from HK Models - the basis of the whole set.
Duke Hawkins publication on the B-25 - 140+ pages, detailed photographs of the real machine, usable as reference material during construction.
3D printed cockpit by Yahu Models (cat. no. 200-A48078) - seats, side panels, fuselage internals, control stick (knipl) and instrument panel. Made exclusively for this edition.
Dashboard overlay (sun visor) - includes N-3B sight and Mk.I astrocompass.
2× engine cover / cowling (cat.no. 200-A48097) - with shape-correct exhaust outlets.
3D printed upper gun turret (cat.-no. 200-A48079).
AS-27/ARN-5 antenna (cat.-no. 200-A48105) - positioned on the fuselage in front of the cockpit.
ASK double-sided masks (cat.-no. 200-M48109) - for spraying glazing inside and outside.
Decal sheet - markings for 6 camouflage schemes including complete stencils.
Instruction sheet - 20+ pages, custom made for this edition.
Poster.